Isnin, 3 Oktober 2011

30 minggu dah....takutttttt.....

Pejam celik pejam celik dah 30 minggu usia my baby...hik3....so faster time to run...hahahha...stupid punya bahasa...konon owang nak omputih aku nak omputih tapi tunggang langgang...hahhaha
30 minggu????? ermmmm...kalu Anis 36 minggu so skrg aku hanya ader waktu 6 minggu jer lagi...oh!!! tidak bikin mak gerun nyah!!!!!! takut weh!!! bukan semua sama akit nak bersalin ni...Ammar paling aku takut....Anis ok lagi...yang ni tak tau ler... scan pun aku tak wat lagi..agak2 Nur Alia Saffiya or Muhammad Aqil ha.....entah tapi ramai yang kata Nur Alia Saffiya..hahhahah ...yeyeo jer.... my hubby lebih kepada Nurul...ish!! tak mau ler... Ammar n Anis pun dia tak kisah ..tang no 3 dia kisah lak nama apa...ermmmmm....
Ish!!! entah tu semua ketentuanNYA...kalu scan girl..tetiba tukar boy..hah!! nak kata apa....dah DIA yang tentukan...
Apa yang pasti sekarang ni aku dah tak selesa nak tido....aktif betoi dia ni.....ermmm sabar yer sayang tak lama lagi baby akan keluar jumpa Abah, Ibu, Along n Kak Ngah...hehehhe....Ibu nak wat pengakuan ler yer...barang2 baby Ibu tak beli lagi...leh tak pakai barang2 Along n Kak Ngah...hehehe, tapi tak semua ler..ader gak yang Ibu beli contohnyer tilam , bantal n selimut..lampin pun Ibu akan beli yg baru...cuma baju n seluar jer pakai yg lama...blh???? ermmmm, bila dah besar sikit Ibu beli lain ler... bukan apa jimat...hehhehe P
Penantian satu penyiksaan.,....sabar tu separuh drpd IMAN!!!!!! Insyaallah Ibu akan harungi apa juga keadaan....I LOVE U!!! + Along n Kak Ngah ( tapi Mek ni tak suka panggil Kak Ngah ler pulak,,,huhuhu...)

1 ulasan:

  1. aku tumpang hepi ami.. jeles pon ada gak.. sememangnyer disaat ini aku dh bersedia utk tmbah bby lae.. ank2 aku pon dh duk request bla dorg blh dpt adk lae.. tp nasib sentiasa x menyebelahi aku.. btw aku doa kan ko dan bby ko sentiasa sihat.. dan moga dipermudahkan segala urusan nnt..

    BalasPadam