Isnin, 31 Oktober 2011

Semuanya sudah terjawap......

Alhamdulillah........


Segalanya dah terjawap...tapi iyer la..walaupun dah terjawap tapi DIA masih mampu mengubah segalanya....iyer la, sekadar mesin 4D dengan kuasaNYA...dah tentu tak leh pertikaikan lagi dengan kuasaNYA... aku bukan apa, memang le dah ader sepasang anak yang comel2 dan lasak2..hehhehe, tapi nak gak tau bukan apa, Si Anis dah request baju pink..kih3


So dengan berdebar2 nya aku gi la WYCO klinik...dengan berpandukan tunjuk arah Pn Nurhaizad...alhamdulillah jumpa ler kenek tu...


Berdebar2 gak ler hati ni, tapi aku tegok hubby relax jer, maklumler dah ader sepasang....ermmmm


Ramai gak pengunjung2 kenek tu, maklum ler menurut kata warga negeri sini, kat sini jer ader scan 4D, yg leh nampak real picture...


Tak sabo gak aku nak menunggu my turn...so tiba jer turn aku...aku dengan hati yang agak dup3...masuk dan biasa ler kena soal siasat sikit dengan Mr Doctor.... so tiba la saat2 yang ditunggu.....


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... muka macam Anis jer...tapi tangan sentiasa dok kat mulut..hehehe lapo kot....


Time nak tengok anu nyer.....susah ler pulak...hehehhe, tak kan malu kot....


' see your baby...so what u think??? boy or girl????? ' wah!! Mr Doctor ni main2 lak dengan aku...dah ler berdebar ni.... ' Akak nak baby boy or girl??? ' tanya Mr Doctor pada Anis...tanya pada Anis nak girl ler jawapnyer..mcm pinces!!! hehhee...


' See you get a boy'...Boy!!!!!! Terkedu jap aku.....la salah tafsir ler semuanyer.... ' tegok ni telur dia' ...huhuhuhu...


" yeyeyeye... Ammar menang, Anis kalah......" hahahha, suka Ammar bila bagitau bakal dapat boy. Memang salah anggapan aku....dari mula aku pregnant terasa macam girl..tapi yang keluar nanti boy...ish2..rezeki2.....


Masuk jer keta terus aku suggest nama Muhammad Aqil..hehehhe. Ammar pun sibuk mencadangkan nama, tapi semua nama yang di bagi nama kengkawan dia..hahhahhaha, lawak btoi anak teruna aku ni.....


Lepas ni boleh ler aku cari barang2 baby Muhammad Aqil dah..hehehhehe


Apa2 pun aku hanya mengharapkan baby aku sihat jer n permudahkan masa aku melahirkannyer nanti...Boy or girl aku tak kisah...semua sama jer...mungkin ALLAH telah mencatatkan untuk aku anak lelaki supaya boleh membela nasib aku kemudian hari....semua nya rezeki dariNYA....aku redha.....


Dan sudah dicatatkan olehNYA...cucu2 Tok Ali n Opah Minah ramai lelaki....hehhee...

1 ulasan: