Selasa, 16 Ogos 2011

tiada lagi MAN KALAU-KALU.......

Al-Fatihah...
Baru jap tadi Ijat call...nak inform kat aku...yang Man Kalau-kalau dah meninggal.....meninggal dalam tido...YA ALLAH....begitu senangnyer dia 'pergi'.... Azman Ishak....seorang driver kat JPNP....muda lagi orangnya..dia tak merokok.... perwatakannyer biasa jer... wife dia kerani sekolah...yg menyedihkan...sekarang ni wife dia dalam pantang.....
Aku tak ler biasa dengan dia...tapi aku pernah berurusan dengan dia....simple orang nya...mudah berurusan dgn dia...
Dah tertulis dia'pergi' waktu dan ketika sekarang.....Semoga isteri n keluarga tabah menghadapi kehilangan seorang yang disayangi....sukar untuk aku gambarkan kehilangan orang yang kita sayangi dan cintai apatah lagi pasangan kita....

SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN BERSAMA-SAMA ORG YANG BERIMAN....AMEEN..
.

p/s.... masa aku entry ni terus aku sms my hubby....maklum ler skrg dia kat KL..kursus, dari subuh tadi dia tak sms or call...dia balas...ALHAMDULILLAH......semoga dia sentiasa dilindungi olehNYA tak kira di mana dia berada...juga buat anak2ku dan kaum keluarga ku serta teman2 ku sekalian.... AMEEN!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan