Selasa, 16 Ogos 2011

16 Ramadhan......


Alhamdulillah....
Syukur..pejam celik pejam celik dah 16 ari kta posa.... Bila dh 16 ari bepuasa...bermakna tak lama lagi kita akan menyambut aidilfitri...ermmmm......entry kat FB, semua dah berkisahkan raya...hahahahha...... biskut raya...baju raya....cuti raya.....pendek kata semua ler raya...hahahhahaha
Tahun ni kemungkinan beso aku balik ke Besut dulu dalam puasa ke 26....tapi Insyaallah....posa ke 28 or 29 aku balik Beruas....
Bila tanya persiapan...ermmmmm kalu bab baju...semua dah settle...cuma bab biskut2 ni...aku lemah sikit....maklum lerbukan kaki biskut...hehhehe....mmg aku aku tak order apa pun kecuali popia mini yang pengasuh aku buat....yang lain entah......tak der nafsu lagi sekarang ni......
Anyway....ari ni baru 16 ramadhan...masih ader 2 minggu lagi nak posa...so mana ler tau kot2 sok lusa....aku bernafsu lak tentang biskut2 ni ....mau botak kepala my hubby...heheheh.....
Apa2 pun semoga ari ni lebih baik dari hari semalam.....Moga2 ALLAH permudahkan segala urusan kita....Ameen.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan