Sabtu, 27 Ogos 2011

Destinasi yang pertama...

Alhamdulillah.....aku sekeluarga selamat sampai ke kampung halaman Enchik Hubby...Gong Duek..Besut.. Dalam kol 10.30 mlm kami bertolak dari Kontan malam tadi...dan biasa ler bila dah sampai lewat ..kami port dulu kat Suri Hotel...bukan pa malas nak kejutkan org kol 3 pagi..hehee...so pagi tadi lebih kurang kol 9...gerak balik ke umah....singgah dulu kat pusara ayahanda dan bonda mentua...hubby bersihkan apa yg patut...dan biasa ler aku tak menang tangan nak menjawap soklan2 anak2 aku....ermmmmmm
Sampai jer umah...jeguk apa yang patut...bergerak pulak ke Tok Bali tegok anak sedara baru...hehhee..kalu diikutkan...betapa bertuah nya my hubby...dalam setahun...dia dapat cucu sulung...anak sedara yang ke berapa belas...heheh dan bakal mendapat anak yg ke 3....waaaa......hebatkan....syukur...tu semua rezeki....
Wokey ler...aku nak zzzzz....anak2 semua dah lena, hubby lak g ngeteh dgn anak2 buah dia..biar la..bagi peluang..hehehe...Anyway buka tadi pun kami berbuka kat umah ayah...dengan family Kak Ngah....Kak Long kat umah dia dengan family Ayah Chik....kalu berkumpul tu pasti riuh..tapi...ermmmmmm tak kisah ler tu janji aku dapat buka kat umah Ayah dan tido sini...
Sok aku nak gerak ke kg halaman aku lak.... SELAMAT MALAM.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan