Isnin, 27 September 2010

TQ Abenggggg......

malam pertama ....separuh jer dapat....
bestnyer...ari2 dapat clear mcm ni kan...kan...

hasil dr 'ayo tangan ' my loved hubby '

rumah ku ....syurga ku...

Alhamdulillah....dapat gak aku cat umah ni....kalu pun dah 2 thn aku dok dlm umah ni... kalu aku sebut pasal cat, mesti hubby byk alasan...tapi bila dia 'dipaksa' wat open house...no alasan2.
Tegok le hasilnyer..hehehe. Cantik pun...nak masuk umah pun bersemangat. Aku mmg teringin nak cat kaler ijau...nampak berseri jer kan?????
Mula2 ingat nak tolong dia mengecat...konon2 tidokan anak2...hahahaha...sedo2 dah 5 pg tu pun kes sakit perut...jeguk2 dah bertukar putih ker ijau.....waaaaaaaaaaaaaaa, terharu ler pulak..
Malam ke 2, aku tunggu ler sambil aku masak apa yg patut utk open house ( smlm ler kejadiannyer )....
Gambo open house...sekeping pun tak der...maklum ler puan umah,,,,,bz weh... sakit tomit aku...huhuhuhu....
Apa2pun TQ Abenggggg.... ( gelaran Mr Wilson 4 my hubby ...hehehhe )

2 ulasan: