Khamis, 23 September 2010

Dilanda Wabak....

Alahai...tetiba lak malam tadi aku diserang batuk2....badan seram sejuk...ish! tanda2 ni..leh ker dpt MC sok..hahahha...ok ler tu...air idung pun dh meleleh ni....huhuhu
Sakit tekak dh 2 3 ari...tp mlm tdi terasa sangat....
Bangun pagi td terasa semacam jer....MC? ermmmm , malas aku ..ingat senang nak dapat MC kat RSAT tu... Batuk aku ni yg kering punya bukan berkahak...tu lagi sakit....
Jangan berjangkit kat anak2 dah...susah hati aku.
Kang tak pasal2 program2 yg dah masuk jadual hujung minggu ni kena cancel...aku hepi ler...hubby aku ler, sbb program dia...
Mmg terasa tak bermaya ler pagi ni...idung dh sokseksoksek...hahahha...suara dh lain, batuk dh selang 30 saat k 1 minit ( kaji tu..hahhaha, ala kiranyer kerap la tu )
Apa2pun....aku dilanda wabak selsema....yang aku benci sbb susah nak bernafas....nak makan pun tak sedap ( ilang deria bau ) ...tetiba jer air idung keluar ( paling sakit ati..huhuhu ) .....hik3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan