Selasa, 28 September 2010

Semalam Punya Citer....

Memandangkan 1 badan letih...aku ambik keputusan nak g lewat ker opis..( sesuka hati jer kan??? ) Dalam kol 8 lebih dah keluar no opis kat h.phone...alahai, tak leh lambat sikit..padahal aku dah sms kat Mr Willson kata lambat....ermmmm, malas aku layan tak angkat pun..huhuhuhu

Balik citer dtg td ..hahha...kepala dah sakit ni, tahan jer sampai kol 5... makan tengahari aku tapau nasi impit n kuah kacang....lupa pulak yg Kak Shima M&E ader wat open house, rugi aku kalu tak leh makan nasi dagang....

Tepat jer kol 5 ptg ...apa lagi terus balik tak tunggu dah, hubby lak sampai awal...sakit kepala tahap giler dah ni....lama dah tak rasa mcm ni. Pejam mata pun still nampak matahari...pakai spek itam pun tak lut...tapi dalam sakit2 tu sempat gak ler singgah tunas manja, sbb kak ima dah sms kata barang2 anak dah hbs...

Kalu pompuan tu pompuan ler gak..dlm sakit2 kepala sempat gak aku membelek baju anak dara..hehehe...tp tak beli ler kang kena saound dek hubby lak...sbb tetiba hubby muncul ingt dia tak mau keluar,,,agaknyer takut wife nyer pengsan dalam TM ni kot....so sempat capai puting susu, mandian, bedak, pampers, biskut dan panadol apa antifast..enth lupa lak namanyer...

Aku mmg dari dulu bukan jenis yg suka makan ubat kalu betul2 sakit..setakat pening or batuk or selsema...baik sendiri jer. Walaupun g klinik semata2 nak dapatkan MC jer, ubat jd stok dalam freeze...hehehe.

Makan terus ubat dalam keta...nak tido pun tak leh, sakit sgt2...Lepas ambik anak2, masuk jer umah terus aku membungkang kat sofa....sedar2 kol 7.15....fuh! lega.......

Ringan kepala....jeguk ke dapur tegok hubby tengah membasuh...waaaaaaaaaaaaaa, lega aku! Dapur dah clear, hbs semua dia basuhnyer...bagus gak kalu sesekali sakit ni kan.....hahhaha...

Lepas jer maghrib, hubby lak ambik part zzzzzzzzzzzzzz..hahhaha

Apa2 pun terhutang budi lagi ler kat Abeng....hahahha.. mau tak open house dia menjadi kali ni....4 kilo laksa n 5 bgkus mee kari melayang....hahahaha

Give n take la...kan...kan...kan... Gitu ler semalam punya citer....Ari ni tak sapa yg tau lagi apa nasib kita...hanya DIA yang mengetahuinyer......

ni ler anak dara yang menghauskan bedak compac ibu ....dalam dok ibu lena2 tu dia wat keje...ish! abah dia cakap hbs dia sapu kat kaki...lengan...muka jgn cakap ler....patut ler bangun jer dia tanya ...ATIK BU....ATIK ( sambil jari tunjuk pipi montel tu ) ...... ermmmmmmmmmmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan