Rabu, 20 April 2016

Bertambah lagi usia....Alhamdulillah

Selamat ulangtahun yang ke 38 , Allahuakbar Alhamdulillah  terima kasih ya Allah ...sesungguhnya engkau memberikan aku kehidupan yang hampir sempurna .... Aku punya keluarga suami dan anak2 .. Walaupun aku tidak diberikan kekayaan dan kemewahan tapi aku bersyukur dengan apa yang engkau telah kurniakan pada aku hingga saat ni.  Bila tiba detik bertambahnya usia pasti aku teringat pada seseorang yang melahirkan dan membesarkan aku....tanpa insan ini tak mungkin aku berada disini. Terima kasih mak.... Hanya doa dan Al fatihah dapat aku titipkan buat mak yang telah pergi buat selamanya....
Pada saat ini aku tak mengharapkan hadiah atau kejutan tapi cukup la hanya doa buat ku....doa agar aku diberikan kesihatan, murah rezeki serta aku diberikan kesabaran utk mendidik anak2 aku berjaya dunia dan akhirat, jadikan aku isteri yang solehah .....terima kasih kawan2 atas ucapan dan doa kalian.  Terima kasih semua..... Semoga kita semua dirahmati dan sentiasa dilindungi olehNYA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan