Jumaat, 12 Julai 2013

Salam Ramadhan...


Salam Ramadhan....tak terlewat lagi aku rasa untuk mengucapkan salam ramadhan kepada semua umat Islam...,memandangkan baru 3 hari kita di bulan yang mulia ni.. Alhamdulilllah merasa lagi aku untuk menikmatinya entah sempat hbs or tidak aku untuk merasai menikmatan bulan yang  mulia ni. 
Puasa ni bukan sekadar menahan diri dari makan dan minum tapi dari semua perbuatan yang tak baik. In shaa Allah bulan ni memberikan aku lebih keinsafan dan memberi ruang untuk aku lebih untuk membuat amal ibadat kepada NYA.....
Bercerita pasal bulan ramadhan ni Alhamdulillah..tahun ni aku tidak kesunyian Pak Yang & Uda tiap2 malam datang walapun sekadar bersahur..hehehhee. Pak Yang dah balik ker kat KL so...sebelum dia dapat bilik sewa...dia 'sewa' ler kat umah aku dulu... pagi tadi pun my habibi baru baru ker Kuching..so sempat lak 2 hari berbuka bersama2...Alhamdullillah...
K ler hari ni aku buat pertama kali berbuka posa bersama2 kengkawan di opis... Cik Ma balik kampung so aku , Rina, Rizal, Abg Shaadan, Wan dan Cip Midin.
Sesungguh aku bersyukur padaMU Ya Allah...dengan apa yang telah ENGKAU berikan rezeki berbuka buat ku dan kawan2 semua....Alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan