Ahad, 21 Julai 2013

Dugaan 11 Ramadhan ....

Alahai masuk jer ramadhan ker 11 ..antibodi aku telah tergugat..hu3  tetiba jer aku sakit tekak. Nak kata meneguk air ais idak pulak..tapi nak dijadikan citer aku telah menghabis kan air sirap buatan somi ku ( ayat pa ni..hehhehe ) tu pun betoi2 2 teguk , kononnyer sayang nak buang sbb nak basuh botol air tu.... apa lagi bangun pagi mak ai ...tekak punya la sakit. Kahak pulak naik hijau lumut hu3.... Memang aku tak pernah buka dengan minuman berais...semuanyer minuman panas, kalu hubby nak sejuk pun dia bancuh siap2 dia sejukkan ajer dalam peti ais.. Hubby pun ader lagi kat umah tu , dia pun tak berapa sihat ...sakit perut la ..selsema la...hu3 . Pagi sok terbang. Cuti balik raya dia dah ambik 4hb.... Anyway sementara dia ader ni ringan la sikit beban aku. Ni dah dua hari anak2 tak hantar saja jer aku biar . Semalam pun aku keje ptg ..anak2 dia yang mengasuh. 
Hari minggu yang indah ni pun aku keje pagi..badan pun rasa seram sejuk nak demam...dok batuk jer ni...kalu batuk saja ok lagi ni...siap kahak lagi tu....hu3 perit tekak. Kalu tak posa dah lama aku tibai ais krim vanila...
Tak pa...tak pa...dugaan tu soh diam sikit posa2 ni , dosa kalu lebih cakap sangat...Alhamdulillah DIA sayang kat aku ....sbb tu dia bagi kat aku penyakit ni. Apa2 pun selamat berbuka semua, petang ni tak tau nak buka apa..masak lagi sedap kot dari mmbeli yang mahal tapi rasa entah apa2...hu3
Ok la babai semua...Wassalammmmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan