Selasa, 8 Januari 2013

Harapan dan impian di tahun 2013...

8 Jan 2013...Alhamdulillah....dah 8 hari berada di tahun baru. Aku dah pun berada di Klang saat dan ketika ini. Dan Ammar masih lagi bersekolah di Taiping... berat hati aku nak tinggalkan dia semalam...tapi apakan daya... Aku harap sangat  agar  tahun ni tahun terakhir dia di sana.... Dan kemungkinan besar jugak Anis jugak akan aku sekolahkan di kampung n stay dengan Awe nyer. Tapi masih dalam pertimbangan aku lagi....hu3. Keputusan ni semua bukan untuk menyenangkan aku atau kata aku nak lepaskan tanggungjawap aku tapi demi kebaikan dowang gak. Lagipun hanya sementara.

Mungkin ramai yang akan berkata...'sampai hati ko, letak anak2 kat kampung.... blh ko dok jauh dari anak???.....kalu aku la tak sanggup aku berjauhan dengan anak2.....mana leh mcm tu sian dowang pisahkan dr adik bradik..... ' 
Adoiyai!!!!!...ingat aku nak ker semua tu jadi... aku bukan ko...dan ko bukan aku...so kita jalani kehidupan yang berbeza2.. nak tak nak aku kena harung gak semua tu...cuma aku berharap semua ni tak lama....tunggu sampai hubby balik ke semenanjung.

Aku mengharap sangat2....aku penat dah macam ni.. penat sangat2. Okey ler...dah masuk zohor... nanti sambung lagi yer...babai semua...:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan