Sabtu, 19 Januari 2013

Entry nak kasi clear habuk....:)

Salam....ermmm dah masuk 19 hari di tahun 2013 yer...jap jer. Anyway dah berapa hari tinggal 3 beranak kat umah tu. Tati dah balik kampung....iyer ler nak wat persediaan bulan 3 ni... :)  Hubby pun dah balik sana, tapi minggu depan balik lagi..hehehheh  Ader meting katanyer 22hb hingga 23hb... Baru nak plan balik kampung naik bas or ketapi...ermmmm dah kena plan lain ler pulak . Sian Ammar kat sana, windu aku. Nakal2 dia pun tak der sunyi aku...nak melayan kerenah dia. Dah boleh harap anak teruna tu. NI kat sana dah start naik van ke sekolah. Dah Abang Ngah dok pengsen jer. Sian Ammar. Tak pa la nanti Ibu ambik Along dok dengan Ibu yer...Sabar yer tak lama dah pun. 

Ni tengahari ni nak g kenduri umah En Midi. Kenduri kawin anak2 nyer. Ish!!! memang terkejut gak aku, aku keluar dari sini tahun 2008..masa tu rasanya anak2 dowang kecik n still sekolah...tapi bila balik sini tahun lepas semua dok pakat terima menantu...dah ader cucu pun..hahhaahha cepat pun masa berlalu.  Tu bermakna aku dah tua pun...hu3 oh! Tidakkkkkkkkkkkk 

Okey la aku sekadar jeguk jer kat sini...jap jer.. Nak update citer2 yg panjang kena ambik masa lama...ni pun aku  dok kaunter 3, Sepatutnya keluar dengan En Rahman..ermmmm tapi dah lambat sampai Yan tukar dengan aku. Macam ni kehidupan di MAQIS...keje di kaunter tak pun di keluar examin.. busan gak. Di kaunter dengan kerenah agen2....kalu keluar lak...adoyai!!! tak tahan panas... ermmmmm sabar jer ler dah dimana kan keje. MAna ader senang. 

Anyway......sampai jumpa lagi adiossssssssss  muah!!!!!!!!!!!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan