Ahad, 25 Mac 2012

Lebih kurang seminggu lagi jer...

Minggu lepas aku dah dapat surat pertukaran...ermmm naper ler dowang ni, bagi surat mengejut mcm ni...bila ditanya katanyer 1 2 bulan...ish!!!! bengang gak rasanyer. Tapi nak wat cam ner orang atasan..boleh suka suki wat kat orang bawah ni...
Yang hubby lak tergesa2 nak keluar umah... sampai tak bagi nak tangguh2...ermmm kalu sorang leh la..ni ketapi kat belakang ni....macam mana ler nak mengemas n nak menyimpan. Umah pun kat sana tak der kosong...yg kosong tingkat 4..waaaaaaaaaaaaa semput nak sampai ke atas.. nak ambik fius elektrik lagi... nak g ke LAbur Bina lagi...tu ler ader ker beli apartmnt utk jadikan kuarters... dah beli ni still pemaju yag take over semua. Kalu nak sewa umah pun nak gak tegok2 nak basuh mana leh nak terpa masuk jer...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tension bangat gue. Aku lak mana nak cuti2...dah le semggu je aku nak bersama kengakwan kat KOMTUR....sedey beb!!!! Yang best my bonda soh aku tangguh...hu3
Ni coti pun tak bermakna gak... mana taknyer Si Kecik ni tak mau tido..nak main jer...kalu tido pun sekejap2..mana ler aku nak wat...
Petang semlm hubby sampai dr Kuching...senin sampai rabu dia ada becara kat Pengkalan Chepa....ermmmmm ingt nak g klang jap dalam hari rabu tu..nak tegok apa yg patut....leh settle bab umah ker.... senag sikit...dah le nak angkat barang ptg jumaat...ish!!!! mau tercabut tulang ni..hahahhah
Wokey ler...nak g jumpa mR tan jap...tetiba perut meragam....heeeeeeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan