Isnin, 5 Mac 2012

Ada sebab naper aku pilih disitu bukan di sinun....

Aku dah wat keputusan ...memandangkan dengan pilihan itu aku akan dapat keluar hari sini...ni bukan bermakna aku tak suka berada di sini ..tapi ader sebab....
Port Klang menjadi pilihan aku...banyak sebab naper aku pilih disana...

a. Umah kuarters ader kosong
b. Pengasuh anak dah settle ( pengasuh yang lama...)
c. Ramai kaum kerabat di area KL n Klang...nak balik kg pun senang tak yah tol
d. Kalu hubby nak balik pun senang...dekat dengan Subang...dlm sejam ler
e. Dekat dengan GIANT..hahahha ( depan umah tu beb!!! )
f. AKu tak yah piker pasal kije..sebab tu kije aku 4 thn yg lepas..so tak der yg berubah...org2 jer yang berubah
g. dan yang paling penting..pertukaran ni adalah suka sama suka dengan Tom Sabah...hahaha, dia pun nak tukar ke sini sbb org umah dia ader kat sini...molek dah ler tu.....tapi kat pej tu ader 1 tempat kekosongan...tempat Azmi, dia dah tukar ker Titi Gantung...tenpat arwah Azimah....


So cuma sekarang aku still piker nak dok umah sewa or kuarters...ermmmm...nanti aku citer lak naper aku still piker bab umah ni..yang pasti surat aku dah sampai ker putrajaya.... aku nak mengemas jap..maklum ler malam kang MEM nak datang..dan ambik cuti semata2 nak melayan anak sedara yang tengah kurang kasih sayang...hu3 Tima kasih yer.....

1 ulasan:

  1. ye..yeye.. Ami nak blk port klang.. aku suka.. pasni blh kita rayau sama2 yerk.. Bla nak pindah cni bg tau yerk..

    BalasPadam