Selasa, 22 November 2011

Lagi lagi shopping.......

Semalam hubby offer aku g carik barang2 baby...hehehe, last ker ni???? Barang baby mungkin dah settle kot...just barang aku jer belum.... tapi semalam dah ader orang pelawa....apa lagi..kononnyer tak mau dah carik baju baby, takut sekejap jer pakai...tapi iyer ler kan ...mana leh tahan tegok baju baby comel2 tu...rembat gak 3 pasang...hahhahaha..... Kebetulan baju tido Along pun dah kependekan...aku rembat gak 4 pasang....mana tak nyer sian lak tegok anak teruna aku tu...dah senten bebeno seluarnya...cepat tinggi betoi dia...kalu cakap depan mula ler ayat dia keluar..." Kan Ammar suka makan kalsium...sbb tu ler cepat tinggi"...ermmmmm. Anis tak beli apa2 pun...problem gak anak dara ni ..memilih sangat kalu bab baju... lain kali ler yer kita carik baju Anis.... lagipun baju Along sekarang ni dah berpindah milik kat Anis..hehhee
Petang ni ... aku nak g carik keperluan lain lak...eermmmm... nak carik hanger baju... bukan apa, musim ni musim hujan..... takut kain baju tak kering jer....
Anyway.... masa ni ler aku leh jalan2..kang dah masuk 'worksyop'...ermmmm alamat putih ler aku..hahhahahaha.....
Wokey ...sambung kijer.... tapi sebelum tu..kita bekpes dulu......baby dah lapo....hahahahhaa....hujan2 ni beb....lapo memanjang..bukan setakat ibu2 yang berbadan dua ni jer...ahak3.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan