Isnin, 21 November 2011

Debaran makin terasa.....

Pejam celik pejam celik dah hampir saat nyer aku nak bercuti panjang...waaaaaaaaaaaaaaa, dego bunyi mcm bestnyer tapi dia tak tau...cuti panjang tu ler mcm2 dugaan yang akan aku tempuh bersama 'ahli' keluargaku yang bakal keluar nanti..hehhehe
Risau gak ni, maklum ler...keje banyak lagi tak beres...akaun dah nak tutup, payment banyak lagi tak settle...ish2..mengalahkan keje kat bah akauntan...tp yang pasti aku PP jer..hahahhaha, lawak2....
Kononnyer nak ambik cuti awal, tapi tak leh kot..sian kat dowang yang tinggal, selama ni aku sorang jer yang wat keje ni...kang aku kena ganggu gak kat umah...baik aku settle dulu.
Tapi iyer ler, ikut ler pada si kecik ni, agak2 nak keluar awal...sapa leh tahan kan..hehehhee
Jumaat ni aku dah cuti pulak, SIL nak kawin, walaupun sekadar jemputan..hehehehe...mana daya aku nak menolong dah...negok jer ler....
Apa2 pun 4 hr jer aku leh wat keje2 ni....ingat kalu ok aku nak start cuti 29hb ni...tu pun kalu line clear..kalu tak...ermmmmmmmmmmmmmm...keje lagi ler aku
Doakan ler agar aku dipermudahkan bersalin yer kengkawan.....
Ader kecut gak jiwa n raga aku ni walaupun ni anak k 3...hehehhe...takutttttttttttttttttt beb!!!!!!
Sempat gak tadi aku berkongsi doa dengan Ita..kawan lama SMRS,,,due dia 27hb Nov...
SEMOGA KAMI BERDUA DIPERMUDAHKAN BERSALIN....AMINN!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan