Sabtu, 4 Disember 2010

Angan2 Ku Musnah.....

4hb - 6hb Dis... sepatutnye aku dengan Nurhaizad gi MAHA,,, membawa petani sempena penutupan MAHA kat Serdang.. Plan baik punya..tetiba lak Nurhaizad tak leh g sebab Angah ajak bercuti di Genting..huhuhuhu...So aku plan lak dengan Akma....cantik dah ni....mcm2 dah berlegar2 di otak aku ni....betapa bestnyer dapat realease tension. Tido kat Brisdale Hotel KL....2 mlm tu.. dapat gi Sogo ler tu...hahahhaa

Tetiba lak Hubby bagitau dia ader sukan ari sabtu...ok ler,, tak per ler kan just sabtu jer... tut2, pengasuh anak2 lak ader kenduri kat Jengka ahad ni....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sedih giler aku.....bz btoi pengasuh anak2 aku ni.. So minta ler tolong Cik Ju g dengan Akma... alih2 Akma pulak Kak Aida tak bagi....mcm2 hal ler....dah dapat peluang mcm ni semua tak menjadi... apa lagi carik2 dapat ler Kak Kham.... Aku??? malas dah nak tanya hubby sure jawapan tetap sama keje..

So akhirnya Kak Kham & Cik Ju yang dapat gi ..almaklum ler , orang bujang...no problem punya..hahahha

Tapi yang menyedihkan kan aku bila hubby tanya bila nak g MAHA.... ahad tak keje...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... adoiyaiii.....malang btoi nasib aku....huhuhuhuhuhu
Agaknyer ader hikmah kot naper aku tak dapat gi sana...kalu g sana leh jumpa Chik....

Tak per ler....walaupun kejap 1hb ari tu dapat gak aku ke sana dengan rombongan Cik Kiah...jadi ler..... Tapi mmg best kat sana...mmg byk tempat aku tak dapat gi...maklum ler petang tu dah hujan.. sampai lak dah lambat. Kiranyer kalu gi sana...kena g pagi2..baru best mcm dowang g penutup sok ni.

Memang susah aku nak outstation time cuti2 ni.... apa nak buat dok jer ler kat umah layan anak2 , nak keluar jalan2 pun , cuaca tak berapa nak sihat ,..dok mendung jer.

Ok ler selamat berhujung minggu semua....semoga ceria2 selalu walaupun cuaca mendung......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan