Khamis, 2 Disember 2010

~ Adakah Aku...... ~

Pertama kali aku melihatmu...
Hati ku berdetik...
Adakah aku telah bersua dengan teman hidup ku....
Adakah aku telah bersua dengan sahabat sejati...
Adakah aku telah bersua dengan pendengar setia...
Adakah aku telah bersua dengan yang seseorang yang bersama ku bila senang dan susah...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang dapat memujuk ku di kala ku kesedihan...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang boleh memimpin ku ke jalanNYA...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang melindungiku..
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang ikhlas denganku...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang mencerikan hidupku...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang yang membahagiakan ku...
Adakah aku telah bersua dengan seseorang benar-benar mencintaiku....
Adakah aku telah bersua dengan LELAKI pilihan ku........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan