Isnin, 22 November 2010

Sabo Yer Seminggu Jer......

Ammar & Kakak Tati di Zoo Taiping


Cuti sekolah dah mula....bermakna Ammar & Anis terpaksa ler dok umah dengan Kakak Tati.... Syukur sangat2 sebab Tati dapat jaga dowang, tidak mau kena aku cuti seminggu. Parah ler jawapnyer.
Risau gak dowang dok umah tu, al maklum ler ....bebudak tu bukan jenis dok diam.. tegok ajer ler semalam, dalam dok berjaga2 tu Anis blh minum santan segara aku dalam freeze....adoiyaiiiii!!! Tegok putih jer mulut dia...cium2, mak ai!!! bau santan...huhuhuhuhuhu.

Betapa lasaknyer anak2 aku..huhuhuhu. Aku dah peringat kat Tati jangan leka, kalu nak tido pun tido dengan dowang kat ruang tamu depan TV... Ni aku pulak tertinggal phone dalam keta hubby, harapkan hubby ler call tanya kabar dowang...

Subuh tadi aku dah siapkan nasi goreng... punya ler tak mau susah kan ' bibik' baru ni..nak masak lagi....kang ader yang lari malam tak tahan dengan bebudak tu....

Harap2 'bibik' tu tahan ler nak jaga sampai seminggu ni ..hahahhaha. Kalu bertiga ( Kak Nyah, Tati n Ira ) blh tahan lagi ni dia nak kawal sowang2... Yang aku ni pun kalu dok dgn dowang...asyik jadi tarzan jer...... tak tahan wehhhhhh!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan