Khamis, 11 November 2010

Hujan vs Mamat

Alangkah indahnya waktu dan saat ini...aku berada ni bilik tido sambil memeluk bantal dan berselimut, selimut pulak yang dibeli kat TMC Mesra Mall yang berharga RM39.90 ( dengan bangga walhal kena tipu..bengang tak abis lagi......hahahahaha ) tak pun sambil hirup kopi panas dengan goreng pisang...waaaa, bestnyer.....
Tak yah ler dok berdepan dengan LO2 yang dah meluat aku tegok.... bukan setakat LO dengan mamat tu pun aku dah meluat dan menyampah.... bagus gak kalu dia nak pindah. Bukan apa dia ni jenis tak leh wat lawak or gurau,terasa konon...kalu dia wat lawak melampau tak pa lak... Mangkuk ayun punya mamat.... Whorps!!!!! ni citer pasal hujan ker pasal mamat tu?????? Argh!!!! Lantak ler...... yang pasti aku nak zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ( tengah memikir port mana yang aku nak jadi tempat landing..huhuhuhuhu )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan