Ahad, 15 November 2015

Ladies get together 2015

Ni kisah semalam....dah hampir 2 thn aku dok kat sini baru malam semalam aku join ladies get together ....sebelum ni ladies night hahahahha. Aku ni bukan la suka sangat tapi dah kena join kang kata kera sumbang huhuhu. Sebenarnya bila dah tertulis kita ni jadi isteri kepada suami yang bekerja  sebagai tentera .....ini adalah perkara yang perlu kita lalui . Tal kan boleh elak,nak elak pun sampai bila pasti kena jugak hahahaha.  Enjoy la...tambah lak jumpan ex bakat masa dok kuantan dulu...hepi habis... Maklum le nama je dok satu base tapi nak jumpa time gini le tambah lak dah tak sama bahagian.....tema merah hitam biru n bling2 tapi ramai yg pakai merah hitam nampak cantik....semua pakat lawa belaka sampai tak kenai pun ada....aku je muka sama no colorful mcm yang lain huhuhuhu tudung pun aku pi beli tengahri smlm sedang kan org lain siap bertempah2.... Aku jenis tak rajin nak layan2 tu semua aku dah join kira Alhamdulillah......tapi syok la almaklum le malam untuk wanita2 anggun hahahhaha semua sporting lak tu ...pengerusi pun 👍👍 anak buah apa lagi kan hahahhaha  layan la gambo2 yang ada tu ye....
Bukan senang dapat berkumpul macam ni....bila dah berkumpul semua benda nak citer....kisah lama2 pun keluar...majlis ni bukan saja suka2 tapi dapat mengeratkan lagi hubungan antara isteri2  anggota ILTU .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan