Isnin, 9 Februari 2015

Hadiah dariku untukku

Taraaaaaaaaaaaaaa.... tetiba mood nak shopping handbag...tudiaaa sampai 2 tu, entah naper aku pi beli handbag ni pun tak tau....saja jer kot mungkin murah or gatai2 nak menghabiskan duit kikikiki
tapi Dato' Fadilah Khamsah kata apa salahnyer membeli hadiah untuk diri sendiri walaupun hanya sebatang pen ...untuk menghargai diri sendiri tak perlu tunggu orang lain beli macam mengharapkan ehsan dari orang hahahhaha so aku beli la...ermmmmm ibarat sempena annivesary yg k 11 tahun , tahniah sebab dah jadi ibu kepada 3 kiddos otw kot lagi sorang hahahahaha
Ikut la apa pun  tapi yang pasti 1st time aku pakai beg ni my manja Aqil yang tegur...bu beg au ( Ibu beg baru... ) terharu kan anak lebih perihatin dari apaknyer...ermmmmm Alhamdulillah dapat gak handbag baru...syukur
ni kali ker 3 aku wat pilihan...1- tiada stok 2-tiada warna pilihan 3- ambik jer ler apa yang ader ( senangkan tak yah pecah kepala hanya kerana sebuah handbag hahhaha )

ni ingat kecik tu yang payah pakai katalog ni...dapat tudia, tapi tang tali aku tak berkenan sikit blh la dari tak der

Tiada ulasan:

Catat Ulasan