Isnin, 20 Oktober 2014

Rumah Impianku......

Salam senin semua...adoi bertambah malas aku dah sekarang ni nak update...bukan tak der idea tapi bila dah megadap game FB hahahahhaha payah dah ler. Aku on FB pun sekadar nak like apa yang patut pastu gane kah5
Takpa2 jangan sampai bersawang udah setakat sebulan 1 kira okey ler tu...( nak cover diri ler tu kihkihkihkih )  okey ler tu ni jer aku nak post ( jangan mare yer  my blog  suka la nak post apa kan...kan.. )
Okey ler dah terlajak aku berceloteh ni aku nak kongsi dengan anda semua ( mcm ler ramai sangat layan layan blog aku ni hu3 ) kongsi tentang umah impian aku......tak sabo rasanyer nak dok umah sendiri deco2 bagai.... 
Aku tak ler nak mewah2 sangat just simple2 pun dah cukup bersyukur...janji dok umah sendiri. harap2 apa yang aku impikan tentang umah dan deco nyer jadi kenyataan...
Ni warna impian aku kat bilik tidur utama HIJAU!!! 
rasa aman dan damai jer kan kan.... 


Ni antara kabinet2 yang menarik...aku kena pandai pilih maklum ler my kitchen adoiyai  kocik bebeno...iye ler barang2 banyak nak sumbat kat mana ler agaknya nanti...tang warna aku tak pasti sebab semua shantik2 belaka2...hrmmmmm

 yang of coz la tak blh capai sebab ruamg umah kecik tapi yang nak kongsi warna dia,,HITAM MERAH....my hubby cakap mcm tuttttt...hu3 jangan ler mcm tu pandai2 ler susun nanti sure cantik tapi aku nak warna hitam merah ni kat ruang nonton ye
ni ruang majuk aku...shantik tak????? akan ku usahakan jadi mcm ni tak 100% pun 70% jadi ler hehehehehe


Anak teruna ada 2 orang so kena pandai ler pilih katil mcm mana...anak dara sorang jer senag tapi awa2 dan request warna pink kat bilik hahahhaha aku senang warna purple  pink dan anak teruna warna biru hijau...tapi biru atas sekali tu cantik kan....
Gambo yang tengah tu menarik pink dia ....

Impian demi impian semoga tercapai la apa yang aku inginkan tak 100% 70% pun aku dah bersyukur...sekarang ni nak piker budget jer...nak hitung n kira btoi2 jangan salah kira nanti bikin kepala jadi botak.....

Semua gambar di atas aku cilok dari internet jer....mmg aku dah mabuk tentang deco umah semua lama aku on tapi setakat aku mampu ler hehehhehe

Okey setakat hari ini aku mengomel sampai ketemu lagi chow sayang....( sapa ler mangsa sayang tu yer kahkahkha )

2 ulasan:

  1. byk nyer typo kih3...berjangkit dah ker...sowi yer paham2 sendiri udah ler yer

    BalasPadam
  2. Nafsu ko pon sama cam aku.. nak tu nak nih.. tp bla ubahsuai tu ubahsuai ni.. ongkos x cukup.. kena laa cut tu.. cut ni lak.. huhuhuhu
    ~linda~

    BalasPadam