Jumaat, 8 Jun 2012

Setelah 2 minggu bersama2....akhirnya

Pagi tadi hubby dah terbang ke sana...ermmmmm tinggallah aku n anak2...Sok aku nak hantar ammar lak...cuti sekolah dh habis..minggu depan dah start sekolah balik.... Tinggal lah aku 3 beranak seperti asal..hu3 Malam ni tetiba aku diserang sakit kepala..maklum ler dah   3 4 bulan tak dok 4 beranak..apa lagi kepala bagai nak pecah ler pulak...mujur la Aqil tak meragam sangat..ni semua dah pakat zzzzzzzzzzzz, leh aku merehatkan badan.. bila dah lama ader org kat umah...dan sekarang hanya aku dan anak2 mula la mata aku tak leh pejam... sanggup aku berjaga sampai pagi. Sok la keje pagi...mmmmmmmmmmm
Malam tadi entah kenapa perasaan sayu tetiba datang...apa lagi meleleh ler... hubby pujuk pun tak makan saman..makin kuat ader ler..hu3 Aku tak kuat sebenarnya.... kuat aku krn dek anak2 jer... ader gak kengkawan yg respect aku..kononnyer aku tabah...ermmm dowang silap..ish!!! malas aku nak piker2 kang ader yg meleleh lagi malam ni...mlm td ader gak yg memujuk...malam ni...meraung ler sowang2.... :(

2 ulasan:

  1. alamak!! malu ler pulak..nak wat cam ner ucop kdg2 meleleh 2 wat kan kita rasa lega...

    BalasPadam