Isnin, 23 April 2012

Masih menunggu.....

Hari ni dah 23hb...bermakna dah 4 hari berlalunyer my besday....masih belum menerima ucapan dari my hubyy...hu3.... sedeynyerrrrrrrrrrrrr, dah ler jauh tarikh besday aku pun dia tak ingat, ermmmm nak wat cam ner orang dah tak ingat tak kan nak paksa ingat...aku nak biar jer sampai tahap mana ingatan dia pada traikh tu. Aku bukan minta hadiah pun, just wish...tu cukup membahagiakan aku..dah terasa orang sayang sangat kat aku ni hah!!! Macam weekend lepas,aku kan balik tepeng menjeguk anak teruna aku...sampai jer umah, dah bunyi dari dalam umah.." Ibu dah sampai...ibu dah sampai" sayu dah aku dengo...sampai jer terus bagi aku cincin dengan ucapan lagi " selamat hari jadi bu...."  alahai...so sweet... pastu bukan tu jer siap belikan aku coklat lagi... Ni apaknyer usahkan hadiah...wish pun tak der ni.....huhuhuhuhu......... tak pa tak pa....kita tunggu dan lihat saja.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan