Jumaat, 2 September 2011

Sambutan Aidilfitri 2011....dalam kesederhanaan



Salam Aidilfitri.....
Ni jer ler...kenangan2 yang sempat aku ambil sempena Aidilfitri yang lepas...entah kenapa raya tahun agak slow...walaupun aku tak sempat nak beraya ke mana2 pun...huhuhu
Ni pic di pagi raya...lepas solat raya..
Raya pertama...lepas g pusara bonda...pi sat umah ibu mertua Yong...hehhe...lepas balik tu...biasa ler melayan tetamu sampai malam....
Raya ke 2 pulak....layan tetamu lagi...sampaikan pi umah Rini pun dah dekat maghrib.....
Raya ke 3...ermmm sempat ler g Pantai Remis umah Wawa wife kepada Chot anak buah my hubby...dan Bob....singgah umah Kak Ton kat Panchor...sebelum tu singgah umah Ila jap...dia wat open hose kol 1 - 4 ptg...hehhe yang aku pi pagi...ermmmm dapat minum air jer ler.....tu jer yang sempat aku beraya...huhuhuhu
Dan pada hari ni aku dah kembali ke Kuantan.......aku rasa yang paling happy anak2 aku ler....pakat dok melayan dowang....tapi kalu lama2 dok kampung pening gak kepala Atok...hehhehe...
So apa citer dengan raya korang,,,,happening ker...???????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan