Selasa, 28 Jun 2011

Aku dah berubah??????

Aku dah berubah????? Ya btoi..... bukan setakat sorang dua...tp bos aku pun perasan... Ya Allah.... mcm mana leh aku tak perasan ni.....ahak3
Ader ke dowang kata termasuk ler bos aku kata skrg ni volume aku dah tak leh kontrol...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... naper?????? adakah ni kesan dari 'orang dalam' ni......huhuhu
harap2 begitu ler, maklum ler mcm2 perubahan yang aku hadapi... Yang sorang kata aku dah macam ter'over'.... ish!!!! malu lak rasanyer.......
Aku harap ianya kan ada penamat...jangan terus perangai dan feel aku macam ni udah.....jenuh aku......
Aku pun bukan jenis mengidam yang bukan2...setakat mabuk nak berjalan tu ader ler....hahahaha....
Apa2 pun ni adalah sebahagian pertukaran hormon orang2 yang senasib dengan ku........hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan