Khamis, 14 April 2011

Rindu Bertandang Lagi.....

Salam semua...

Lamanya aku tak update blog ni. Banyak menda aku nak kongsi tapi apa kan daya...aku hanya insan yang lemah, tak mampu tak menolak takdir yang datang.....ngeh3.......


Pc kat opis aku dah langsung takleh nak on...yang hairan bin ajaib tu...baca blog yang lain boleh lak...tak aku tak leh....wuaaaa......geram2


Apa2 pun ni aku cilok PC bos IAT....hahaha, dia dok sibuk nak booking airasia untuk member dia ..yang aku sibuk nak update kan blog ni...


Ok ler tak leh lelama sangat...kang apa org kata aku dok bilik bos ni...hahahah, tak kan naik pangkat dah kot.


Sebelum terlupa aku nak say welcome to my bos G27 n G22...so selamat datang ker HQ dan dunia Latihan Teknikal...so sama2 ler kita berganding bahu yer......dan yang paling penting insuran kat telingan tu sebab lepas ni sure korang akan dapat habuan...hahahahaha

Habuan dari siapa???? Korang akan tau nanti.....ngeh3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan