Jumaat, 15 Oktober 2010

Ammar Pergi Kelantan....

Selasa yang lepas aku kena pergi Kota Baharu, sampai Rabu.. Kak Jah pun beriya2 mengajak aku...aku bukan apa...memikirkan pasal anak2. Gi sana pun sebab nak tegok beg utk seminar TKPM bulan Nov ni....Kak Jah nak ambik beg utk seminar pelbagai hujung bulan ni.... ni ler sebahagian kerja kami kat HQ tu...bila musim seminar mula la sibuk pasal tempah menempah beg ni..... balik pada citer Ammar g kelantan.... Kak Ima dah ler ader Qaseh..Muiz pun tido sana, kebetulan Cikgu Siti dah selamat bersalin baby boy pada 10.10.10...cantik btoi tarikh tu kan????
Sian kat Kak Ima, jenuh gak aku nak memikir mcm mana ler nak buat...
Langkah drastik aku cadang pada hubby yang aku nak bawak Ammar bersama-sama ke Kota Baharu. Takut gak aku, bantai nyer tak dego cakap....huhuhuhu....sakit aku.
Aku nekad jer, bukan orang lain...anak aku gak... lagipun Ammar agak manja dengan aku...pandai ler aku ayat dia... tapi biasa ler jenuh gak aku menjawap soklan2 dia yang agak menguji minda aku...hahhaha


Ammar cukup suka bila kata tido kat hotel...kebetulan hotel kami di booking oleh Shah salah seorg staff di AgroMechinery. Hotel Habib.....best gak....
Alhamdulillah....semuanyer berjalan lancar, siap aku g Wakaf Che Yeh lagi...tapi setiap kali pergi ke mana2 kedai sure ader jer mainan yang dia 'tangkap' , ermmmmmmmmmm....tapi ok ler dia tak banyak meragam, makan pun dia ok, maklum ler makanan sana agak manis2 kan....so layan pic ni.....ader yang dia ambik maklum ler nak hilangkan kebusanan dia....heeeeeeeeeeee




Keadaan di Pasar Khadijah....aku bab tangkap gambo ni takut sikit...takut kena lepuk..hahahha, mana ler tau kot2 ader yang tak suka gambo nyer diambil...hahahhaha. So ni jer yang aku dapat...mcm2 ader......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan