Jumaat, 25 Jun 2010

NAPER MESTI AKU???????

Tadi wat perjanjian dgn Mr Rahman ( driver yang tak byk berkira ) nak g settle LO kat pembekal, so dalam kol 10 aku keluar ler...nak belajar wat pembayaran, sbb lepas ni sure yg aku kena wat semua tu, sbb Nurhaizad dah tukar seksyen.
So sampai kedai tu aku tunggu ler kejap, Mr Rahman lak ajak aku g makan dl, sementara nak tggu invoice, lambat sikit sbb ader 2 LO...

Biasa nyer kitorang g makan kat kedai KITA, mmg best kat situ. Tak jauh dari tempat aku yang berurusan, so Mr Rahman ajak berjln ajer memandangkan parking payah sikit kat area tu. Mr Rahman ni pulak ramai sgt org yang dia kenal, so aku terpandang mamat sorang ni, pakaian smart jer...dia sapa tp lain macam jer bunyinyer..so aku tak hirau ler, dalam ati kenal Mr Rahman kot...so aku melintas depan dia,,,,eh2 ..lain macam pulak dia ni..marah2 apahal????

aku wat dono jer, pastu dia jerit2 marah2, aku dah kecut perut. Dia ikut belakang weh!!!! Jantung aku dah berdegup kencang dah ni...aku mula piker bukan2...blh dia jerit KAKKKKKKKKKKKKK.....pastu entah apa2 dia cakap...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, apa lagi langkah aku panjang ler. Aku tinggal Mr Rahman kat belakang.

Sampai jer kedai makan, aku tak leh nak suara dah.....1 badan menggeletar...

Mr Rahman dok ketawa kat aku...hampeh!! Lama gak ler aku nak cool kan menggeletar badan aku.....

Lepas makan aku request kat Mr Rahman soh dia jer ambik LO tu, aku takut dah nak g hala ke situ. Bodoh punya olang.....giler isin kot....

Mmg tak leh lupa apa yang terjadi tadi...kalu citer kat Nurhaizad ni mesti dia pun ketawa kat aku...ayat dia apa...TU LER, KELUAR TAK TUNGGU DIA....hehehe...nak tunggu apanyer dia cuti...

Tapi aku pelik gak naper MESTI AKU???? mamat tu marah seolah2 aku ni ader affair dgn Mr Rahman, agaknyer g/f dia cari orang lain kot?? entah ler ...aku leh wat andaian jer yang pasti ni ler pengalaman aku....DISAPA, DIMARAH DAN DIKEJAR ..... tp Mr Rahman cakap masa dia ambik van, mamat tu ader lagi kat situ...huh! nasib baik kalu tak..mau aku kena marah n kena kejar lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan