Rabu, 31 Mac 2010

awalnyer....

Tepat kol 7.00pg aku dah sampai kat pejabat....bila dah jd org terawal,kena la ambil kunci pejabat..tingkat 6&7...tepat 7.02pg aku selamat thumbprint..
Keadaan ni biasa bila hubby aku kena g KL..ish! tak hbs2 hantar air kencing...bila ader jer anggota tentera yg terlibat dgn dadah..tugas hubby aku ler,,test air kencing n bawak g HKL...
Mlm td pun tak tau dia balik kol baper..sian dia..tp nak wat cam ner dah tugas dia...tu belum kena time2 kena carik org...lg penat aku tegok. Semalam masa seminar tu aku ader jumpa wife P/W ( Encik ) dia siap minta maaf kalu aku terasa sbb hubby dia ni mulut lepas..takut ler aku terasa bila hubby aku kena marah or kena tegur dek Encik ni... tp biasa jer dh tugas tentera mcm tu.. kena marah kena herdik kena maki...diaorg dah biasa...
ok ler En.Mustafa pun dh dtg... jap aku nak dego citer apa yg berlaku semasa ketiadaan aku ..cewah2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan