Sabtu, 25 Mei 2013

Waktu bertapa sudah hampir... :)

Salam...Alhamdulillah masih berkesempatan aku melawat 'umah' aku yang semakin berabuk ni...hehehhee ... petang ni nak balik...waaaaaaaaaaaaaaa sedih ader sayu ader...gumbira pun ader semua ler kiranya perasaan  aku ni. Tambah lak ader perkabaran yang tidak enak aku dengar semalam dari Kak Yang...hu3 Rasa malas lak nak balik... Entah ler otak aku dah banyak masalah malas aku nak piker2 lagi...
Yang penting 1 minggu aku bertapa kat kampung halaman ku...n sudah pasti aku akan  berperang dengan anak2 ku yang comey2 n manja2 tu..... Tak dapat aku bayangkan...Anyway kepada semua Ibu2 selamat berperang dengan anak2 yer masa cuti sekolah ni...waktu ni la nak bersama2 dengan anak2 pun berilah mereka perhatian yang sepenuhnya....masa ni la pun waktu yang sesuai nak bawak jenjalan  ....lebih merapatkan lagi hubungan keluarga ...Abah n Ibu pun boleh ambik kesempatan untuk 'merapatkan' diri..hehhehehe 
Wokey selamat bercuti semua.....jumpa lagi


p/s : hahahhaha...gambar diatas tiada kena mengena dengan cerita tersebut..hanya gambar hiasan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan